Niet blijven staan op deze plaats omdat alle voorzieningen weg zijn. Doorgereden naar nabijgelegen camping. Daar kan ook gebruik gemaakt worden van de voorzieningen (wc en water lozen, vers water nemen) mits een kleine vergoeding, zonder overnachting.

Yves_Houbrechts

hallo campers, we zijn op het premilhat-kampeerterrein omdat er geen water of stroming meer is zoals voorheen, omdat het lijkt alsof veel mensen daar te lang zijn gebleven. het is jammer, want het was een leuke kleine plaats?

• mei 2022

We rusten hier al zo lang als deze plek bestaat. Jammer dat het gesloten was vanwege een paar idioten! !

• mei 2022

Aire Municipale